torsdag 8. desember 2011

KOM 10

Da er vi snart ferdige med høstens Kort-O-Mania

Her er mitt kort, som eg liksom har "hatt i hodet" en stund, og nå endelig fikk lagt :)
Teamet var kondolanse /god bedring

  Hvitt er jo så vakkert synes eg...


Papir:Bazzill og ukjent mønsterark
Blomster: Roser fra WOC 
Annet: Englevinger og charm-kjøpt på lokal butikk
Bånd:Søstrene Grene og litt søm
og glitterlim på roser og kant 


Takk for at du kikker, 
og legg gjerne igjen en kommenter <3

Ha en fin helg 
Klem
Maria


6 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt kort, som bestemt ville varme i en trist tid. Virkelig smukt kors.

    Knus Jytte

    SvarSlett
  2. Jeg nevner det likesågodt her også jeg, har vel ikke nevnt det nok ganger: Dette kortet er så utrolig fint at jeg ikke har ord... Skjønner fremdeles ikke at du ikke vant.. Kan sitte her og bare beundre mesterverket ditt..

    SvarSlett
  3. Det er et SÅ smukt, stilig og elegant kort til denne sørgelige anledning. Så fin med det lille charms.
    klemm

    SvarSlett
  4. Det er et SÅ smukt, stilig og elegant kort til denne sørgelige anledning. Så fin med det lille charms.
    klemm

    SvarSlett
  5. Dette er aldeles nydelig!
    Lekre detaljer, delikat og lekkert:)
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Utrolig lekkert og delikat. Vakre detaljer.

    SvarSlett