lørdag 17. desember 2011

Sukkersøtt #150


Det er  med litt tungt hjerte at eg legger ut denne ukens utfordring hos 
SUKKERSØTT :( 

Dette blir nemlig den siste utfordringen hos oss på en stund,
 siden Nancy (eier) trenger litt pusterom for å pleie helsen. 

Vi sender naturligvis Nancy og familien alle varme tanker og bli bedre klemmer
i disse kalde juletider.
Ta godt vare på deg , Nancy.

Eg vil også passe på å takke for en fantastisk tid i teamet, med noen utrolig talentfulle og kreative damer:) 
Dere er en STOR inspirasjonskilde:)
Og takk til Nancy og Astrid som har fått alt til å gå på skinner :)



Så over til utfordringen!

TIL- OG FRA TAG


Både gevinsten denne uken og vi i hele designteamet ble denne gangen sponset av

Tag nr 1

Her har eg brukt ;
Papir: Bazzill, Maja Design;Panduro
Stempel: Kreativ Hobby( "til-fra", God Jul og stjerner)
Bilde: Made By Janet -på Etzy
Punch: Fiskars hjørne punch
Annet: Bånd-Panduro, Blonde, Stickles , Hamptau, stemplet stjernene med to ulike blå Distressputer fra Ranger og svertet kantene med fargen walnutstain.

Tag nr 2

Laget også en "enklere" variant, som bare tar et par minutter å lage.
Her har eg brukt:
Tag: ferdig tag fra Panduro
Stempel: Kreativ Hobby -til-fra, stjerneskudd
Punch: MS edge.doily
Annet : 2 blonder , et bånd+ distresset kantene med Ranger, walnutstain.

Takk for at du tok turen inn her til meg idag:)
Denne gangen MÅ dere bare være med på vår utfordring...

Klem
Maria

Legger til disse pakkelappene på disse utfordringene:
DYSU: winter
Anything goes: Anything BUT a card (26 des)

14 kommentarer:

  1. Kjempeflott og lekker tag !

    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Kæmpe nydelige til og fra tag, Maria
    Ha en dejlig 4. advents søndag, klemm

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte pakkelapper du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Søte til og fra tags, Maria:0) Lekkert pyntet, fine farger, me like blue Christmas;0)
    Ha ei deilig helg, og ikke stress for mye nå den siste uka! Pust godt med magen innimellom!
    Klemmer fra Nancy;0)

    SvarSlett
  5. Nydelige, flott dekorert. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  6. Disse var utrolig flotte. Tusen takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

    -Wenche

    SvarSlett
  7. Det var trist. Men jeg skjønner at det kan være nødvendig.

    Masse klemmer til dere alle.

    Tusen takk for at du deltar i candyen min. Det er så koselig med kommentarer.

    Klem fra Trollkjerringa. :)

    SvarSlett
  8. Gorgeous tags! That Santa image is fabulous! Thanks for joining us at DYSU.

    SvarSlett
  9. gorgeous tags Maria, very lovely
    thanks for joining our challenge this week
    hugs
    Miranda
    DYSU DT

    SvarSlett
  10. Beautiful tags

    kitten - DYSU team

    SvarSlett
  11. These are beautiful tags and I lve the subtle colours, thanks for playing at anything goes this wek!trace x

    SvarSlett
  12. Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig Jul.
    Knus.

    SvarSlett
  13. Jeg legger meg til som føller mye fint her.

    SvarSlett