onsdag 1. februar 2012

Card and Scrap #25


Da er vi klare for enda en utfordring til dere.
Nå vil vi  se Shabby chic
Her er mitt bidrag:

En tag med pebbles , laget fra ark fra en av våre sponsorer

Dette har eg brukt:
Ark: Bazzill, Maja Design, Color copic, Klippeark fra Pion design
Stempler: NSS & LOTV
Blonder: Lokal butikk
Punch/Dies: MS og Nellie Snellen 
Annet: Alle kanter er svertet med Ranger distress ink , 
halve glassperler fra Nille, hamptau.




&

er de flotte sponsorene våre denne gangen.
Ta en kikk i deres nettbutikker!
( klikke på bildet)

Takk for at du kikker. 
Kos deg nå med våres utfordring....
Klem
Maria

Legger denne til hos :
Scrapperiket: Anything goes 

4 kommentarer:

  1. For en lekker tag du har laget Maria. Liker godt sommerfugler, blonder og søm. Lekkert ble det også med de små sirkelformede utklippene. Ha en flott dag. Klem

    SvarSlett
  2. Kæmpe nydeligt tag... skønne farver og lækker detalje med de fine sommerfugle og flotte bånd
    Ha en fin dag, klemm

    SvarSlett
  3. Den der skulle jeg kunne tenke meg å kjöpe om jeg så den i butikken! Finfin!

    SvarSlett
  4. Kjempe fin tag :)
    Flotte farger :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
    Ha en riktig fin dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett